Thursday, February 12, 2009

Minggu Pertama Di SKSS

Hari ini (12/2) merupakan hari terakhir minggu pertama aku memulakan tugas mengajar.Walaupun minggu lepas aku mula mendaftar diri,namun minggu ini baru bermula tugasku mengajar.Kisah hari pertama mengajar telah aku tulis.Pada tulisan kali ini, aku ingin merangkumkan semua kisah sepanjang minggu ini.
Minggu ini agak memenatkan kerana tubuh dan mindaku baru belajar2 membiasakan diri dengan kerja PnP.Ditambah pula dengan terpaksa melaksanakan TASMIK.Walau bagaimanapun.Sepanjang minggu ini,aku habiskan dengan penuh rasa gembira.Walaupun pada haru Selasa (10/2) aku mengalamai demam dan sakit tekak yang agak teruk.Namun, semua itu tidak mematahkan semangatku.Tambahan pula aku diamanahkan sebagai AJK Tempat untuk Program Buku Skrap (kalo tak silap aku) yang akan dijalankan pada Sabtu (14/2) depan dan juga AJK Dokumentasi untuk Hari Sukan (19/2) nanti telah menyuntik semangatku untuk terus berbakti pada SKSS.Semoga Allah memberikan kekuatanku untuk meneruskan perjuangan ini.

Next Posting...Kelas Ganti Sabtu (14/2/09)

No comments:

Post a Comment