Sunday, February 8, 2009

Kelas Pertamaku di SKSS

Salam,
Hari ini (8.2.2009) merupakan hari pertama aku mengajar budak-budak di SKSS.Sungguhpun sudah beberapa hari aku menjadi ahli keluarga SKSS, namun baru hari ini tugasku sebagai guru j-Qaf aku laksanakan.Di dalam jadual, pada jam 7.45 pagi, aku ditugaskan mengajar pelajar tahun 1 Cekal.Namun disebabkan rombakan kelas, aku memulakan tugaskan pada jam lebih kurang 8.50 pagi.Pelajar pertamaku hari ini ialah dari kelas 1 Kreatif.Mereka terdiri daripada 5 orang pelajar lelaki.Lokasi pengajaranku yang pertama ialah pondok bacaan.Ini kerana, kesemua tempat di dalam surau telah digunakan.Sungguhpun suasana PnP tidak selesa, tugas tetap aku laksanakan.Perancanganku untuk kelas ini ialah menyediakan Papan Putih bergerak.InsyaAllah, next class akan berjalan dengan lebih baik.

No comments:

Post a Comment